» Fruktsallad med kanel och julmust


Igår kväll gjorde jag och Erik ett lass med fruktsallad till kvällsfika, och jag vill bara tipsa om den bästa kryddan i fruktsallad.
Nämnligen, kanel och julmust!
Jag blev bjuden på det hos min moster för något år sedan, och hon hade först kokat julmusten tror jag, men vi häller bara i lite julmust bland frukten och kryddar med kanel.
Det blir faktiskt jättegott, och det både luktar och smakar lite juligare. 
Ett tips om ni har frukt hemma :)


Åh, måste testa!

2015-11-16 // 13:19:21
» Liza

Men det är ju bara för gott med fruktsallad och kanel! Perfekt när man är sugen på något sött och inte vill sätta i sig kakor! :)

2015-11-18 // 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback