» Årets julvärd

Årets julvärd i SVT blir ju som ni redan vet Sanna Neilsen och jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska tänka om det.
Hon är väl bra på att sjunga, och ofta glad och sånt, men jag känner bara....njea?
Hur rolig är hon? Hur folklig är hon?  VIlken julkänsla kommer hon inge?
Nu är det väldigt lustigt att jag ens funderar på det här för om jag ska vara ärlig tittar jag bara på tv när dom tänder ljuset och sen under kalle anka och karl Bertil, så jag vet inte vilke rätt jag har att säga något. Den andra tiden äter jag mest mat och godis och springer runt och förbereder eller leker med barn eller något sådant.
 
Jaja. Det är bara att hoppas att det blir kanonbra :)
Jag skulle ändå gärna se Ernst igen. Men det är ju bara jag och min förkärlek för Ernst.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback