» Julmust när den är som bäst

För några dagar sedan var jag och min man barnvakter åt min brors barn och då passade vi på att köpa hem Lite gott eget fredagsmys att ta när alla barnen somnat.
Vi hittade dom här två flaskorna med julmust och det blev en riktig hit att sitta och dricka när dom alla 4 små liven somnat kan jag lova.
Den ena har jag smakat förut, men den som är lagrad på romfat känner jag inte alls igen.
Och gissa om att den blev en favorit! Jag gillar egentligen inte godis med rom i Eller så men det här blev bara lyckat på något sätt. Det var lagom smak av rom i kombination med julmust.
För 9 kr flaskan kan man absolut unna sig lite extra kvällsmys i framtiden. Vi lär absolut köpa hem dom igen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback