» London here I come!

 
Jag vet att jag varit lite inaktiv det här året, men värre kommer det bli nästa vecka för då ska jag och hela familjen åka till London i 4 dagar.
Jag bokade resan åt min man i exmenspresent och kombinerad bröllopsresa efterom vi aldrig åkte någonstans då,men även om jag ´bokade det i Juni så har jag knappt hunnit tänka på det.
Nu känns allt bara overkligt
Vi åker på Måndag och kommer hem på torsdag och planen är att bara ta det lugnt, äta på roliga ställen, se en del spännande monument och bara...vara.
MEN jag hoppas såklart att det är en del julskyltning på plats. Det borde det vara eftersom det är första advent till helgen, men man vet ju aldrig.
 
Någon annan som varit där vid samma tid? Eller som bara har bra tips på vad vi kan göra för juligt där? :)
 
 
( bildkälla: https://www.skiddoo.com.sg/blog/travel/6-good-things-to-do-in-london-for-christmas.html )


Hoppas att ni får en riktigt härlig resa!

Svar: tack :)
Johanna

2016-11-18 // 21:40:35
» Karin

Hej!! Winterwonderland i Hyde park är fantastiskt!! Var där förra året- mysigt!

Svar: måste kolla det då :)
Johanna

2016-11-18 // 22:37:24

Åker också iväg till London på måndag men vi stannar bara en dag. Vi åker dit för Winter Wonderland, det får ni inte missa!

2016-11-19 // 11:37:10

Åker också iväg till London på måndag men vi stannar bara en dag. Vi åker dit för Winter Wonderland, det får ni inte missa!

Svar: får kolla upp det :)
Johanna

2016-11-19 // 11:38:18

Men åh vad mysigt! En sån resa vill jag också göra :D du får gärna tipsa om hotellet sen om du tyckte det var bra, haha! Så har man ett säkert kort sen ;)

Svar: ja absolut, det ska jag :)
Johanna

2016-11-19 // 12:22:57

Åh! Jag vill också åka till London i juletid! Ha det så bra!

Svar: tack :)
Johanna

2016-11-19 // 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback