» Juliga frukostar

Nu när man kommit in i oktober redan har jag alltid svårt att hålla tillbaka på julandet hemma.

Det blir lätt julmusik, jag sätter gärna upp julgardinerna redan och tycker inte man måste vänta med dekorationer eller ljusslingor.
Häromdagen tjuvstartade vi och åt en riktigt julig frukost också- tomtegröt. 

Är det bara jag som har svårt hålla mig från att kickstart julen? :)



Haha jag har inga som helst planer på att börja med julstöket än, på tok för tidigt enligt mig ;)

2017-10-07 // 09:17:07

Jag har köpt doftljus, fem julklappar och två lakrits-chokladkalendrar... :)

2017-10-07 // 10:20:55

Igår blev det fika med saffranslängd och pepparkakor :)

2017-10-07 // 11:02:10

Julfilmer, julmusik, glögg, saffransbak kan jag tänka mig men absolut inte julgardiner eller julpynt än! Tur att vi får göra som vi vill!

2017-10-07 // 13:39:37

Jag gillar inte heller att hålla tillbaka, men känner att mitt julande flyttas fram varje år - kanske håller jag på att bli gammal? hahaha
Men nä, blaffa på med julen redan nu, finns ingen anledning till återhållsamhet såfort oktober kickat in ;)

2017-10-08 // 05:58:15

Hej! Har bytt namn på min julblogg från Johannas julblogg till Julen enligt Johanna, hoppas du hittar dit! /Johanna

2018-07-13 // 16:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback