» lite julspaning

I helgen åkte jag, min man och våra barn till västerås för att äta brunch på ikea. Vi hade inte orken att gå in på ikea med 2 barn och kolla deras julsaker men vi kollade lite annat iställer, och så köpte vi varsin "ikea julmust" innan vi åkte hem.
Man får verkligen jullängtan när man ser allt!
HM Home hade rea på vissa julsaker och jag köpte ett örngott och 2 handdukar men jag glömde såklart att fota dom innan jag la in dom i skåpet. Jag antar jag får visa det en annan gång :) 
Längtar efter att gå på julspaning lite i lugn och ro men vi får se vad veckan kan erbjuda :) 

Vad tycker ni om ikeas variant av julmust? Jag tycker den är god faktiskt! Och för 8 kr kan jag inte klaga på den :) 




» Lena

Tack för mysig julblogg.Marabous pepparkaka är en fullpott, men har inte sett cocacola cinnamon ännu-måste prövas!// Lena i Bankeryd

2019-10-21 // 00:11:07

Ikeas julmust är god och prisvärd men tappar snabbt kolsyran, så inte för mycket öppna och stänga. Hoppas du får en bra vecka.

2019-10-29 // 06:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback