» bloggsäsongen är igång!

Så, nu står hösten för dörren ännu en gång och jag är mer förväntansfull än på länge. 
Mycket har hänt under året som varit och nu väntar en höst som för mig kommer innebära mycket ledig tid hemma och mycket tid till att jula och mysa med familjen. 
Jag har följt och sett hur de andra julbloggarna börjat visa alla nyheter och godsaker och visst blir man taggad att få smaka allt! Framförallt blir jag inspirerad och det hoppad jag ni kommer få se här framöver :) 

Delar ett litet kort på Ella som föddes i Juli och just nu är vaken med mig nätterna igenom. Hon blir alldeled säkert en söt nisse i år! 


Kul att julsäsongen är igång! Och en söt nisse blir hon alldeles säkert!

2019-09-14 // 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback