» eckerö och julkonserter

Jag har lite svårt att hinna skriva så mycket som jag skulle vilja när livet liksom ruschar i full fart med allt från födelsedagar till släktbesök men jag är glad över det jag hinner :) 
Jag tänkte be er om lite hjälp. Jag brukar inte åka eller gå på så mycket olika evanemang men i år har jag bestämt att vi nog ska det ändå.
Det första är redan besämt, och det blir ett julbord på eckerölinjen. Så spännande och kul! Jag har aldrig varit på det förut så det blir spännande :)

Men sen till min fråga. Antingen bokar vi ett till julbord någonstans, eller så försöker vi hitta en bra julkonsert. Jag är lite sugen på jul med carola. Men ni som har så bra koll, vad tycker ni jag INTE får missa? Vad borde jag gå på för julkonsert i år ? :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback