» Jag börjar längta!

Jag har njutit av sommaren till fullo och mina 3 små är nog brunare än någonsin av allt spring ute tror jag.
Men i måndags började jag jobba igen och alla barn är på antingen fritids eller förskola så jag erkänner, nu kan sommaren faktiskt vara slut för min del.
Jag längtar efter de lite kallare vädret, den första frosten, snön, julmusiken, julljusen, granen,att handla paket och slå in och allt annat som hör till. 
Jag vet att det är ett tag kvar men längta kan man ju få göra. Och jag erkänner att jag lyssnat lite på någon jullåt redan och googlat lite på temat vi ska ha i år, med "julkul".
 
Hoppas ni andra har det bra och att vi hörs snart! Det är ändå trots allt julsäsong strax :)
 


» Annie

TRE småttingar? Låter som om du behöver uppdatera din presentation lite, hehe:D

2020-09-26 // 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback