» December panik?

Är det bara jag som tycker att december går alldeles för fort? jag menar, man har längtat efter denna månad så länge, och sen när den väl kommer är den nästan slut direkt.
Jag har så svårt att förstå att det redan är den 6 december - bara 18 dagar kvar till julafton!
Men men, nu är det ju så.
Jag försöker njuta så mycket jag kan av varje dags små juligheter men jag kommer på mig själv med att nästan glömma bort ibland!

Just nu snöar det iallafall riktigt stora och härliga flingor utanför fönstret, och jag har bara nån timme kvar på jobbet innan jag kan ta mig hem och njuta till fulla utav det.

Hoppas ni alla får en bra dag så länge!

LOVE



» Sanna

SV: Jag kommer börja sälja min armband via en säljblogg som jag börjat med lite smått.. =)



Kraaaaam

Sanna

2010-12-06 // 12:27:32

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-06 // 19:15:05

Nej, aldrig panik, vi julälskare njuter bara ;)

2010-12-07 // 10:40:54

Jag känner igen mig, december går alldeles för snabbt! Jag försöker verkligen varva ner och bara njuta, men ändå går allt alldeles för fort!! Samtidigt så kan allt ibland vara så underbart och idylliskt att man knappt vet vart man ska ta vägen, man vill föreviga det på nåt sätt, men det funkar inte.. man kan ju inte ta foto på känslor! Nu pratar jag i skägget känns det som, men du kanske fattar:D

2010-12-07 // 18:25:52
» Ellen

Jag håller helt med dig! det är så mycket att göra nu att man inte hinner med något alls! Det sak köpas klappar, bakas och man ska fixa fint hemma. Det känns som jag inte hinner njuta av julen och december över huvud taget... Måste verkligen se till att tänka på det!

2010-12-08 // 22:33:56

håller helt med dig, just nu är det dessutom massor med skolan, men snart är det lov och jag ska njuta som aldrig förr! :D

2010-12-08 // 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback