» Broderi



Den senaste tiden har jag roat mig med ett underbart nöje som heter att brodera.
Det gör fruktansvärt ont när man sticker nålen i fingret, som jag alltid gör, men det är värt det! Jag måste erkänna att jag tycker det är lite dyrt också, men just den här julen unnade jag mig detta verk som jag hoppas ska bli klart innan julen är över.
Vad tror ni? :)



Häftigt, klart att du hinner bli klar.

2010-11-17 // 21:42:43

Va fint!

Jag måste lära mig brodera, nu kan jag bara korsstygn, allt annat har jag glömt =/

2010-11-18 // 16:17:03
» Ellen

Jag älskar också att broder men är nog inte på långa vägar lika duktig som du! Detta ser ute att bli en helt underbar julbild. Hoppas du lägger upp en bild på det försiga resultatet sen, jag är riktigt nysiken på hur det kommer bli!

2010-11-20 // 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback