» Dagens nätbutik

Jag har en stressig dag framför mig, ska hem till min älskade syster och vara med henne och hennes barn nu när det alla är lediga under höstlovet, så hinner inte blogga så mycket just nu, men jag slänger iväg lite reklam för en underbar butik på nätet som har riktigt fina julsaker, nämnligen http://www.mixin.se/
Som vanligt är det saker i min stil jag lägger upp, men det kan nog passa även i det modernare hemmet!

Ha en bra dag!

LOVE

Kökshandduk HjärtanKökshandduk God JulAdventskalender JulJulhängen zink 7 stPlåtburkar 2 stPlåtburkJulflickor 2 stEmaljskyltBand God JulPlåtaskar BonbonsTomteflicka Adventskalender


Sv: Ja visst är den! Så lite så, bara kul att kunna stå till tjänst :)

2010-11-04 // 21:18:34

Ja visst har de mycket fint där. :)



Kram

M I N D I

***

Swappsugen?

Sista anmälan för Julswappen 7/11

http://julswappen.blogspot.com/

***

2010-11-06 // 18:17:19

söta saker=)

2010-11-16 // 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback