» julkalendrar

Alla har ju sina egna små jultraditioner, och en av min familjs lita udda traditioner är att vi varje år har en julkalender ifrån bingolottopå kylskåpet som vi alla liksom delar på.
Jag satt och tänkte på det häromdagen efterom jag inte sett den i butik än, men jag surfade in på www.bingolotto.se och där fanns den!
så nu är en beställd och skickas snart hem till mig :)

Köpte också tv/radios julkalender när jag var på hemköp förra veckan, och då sa dom att det gällde att passa på eftersom kalendrarna där hade tagit slut hur fort som helst förra året och folk tydligen hade fått gå och leta på stan för att hitta någon.
SÅ dagens tips till alla idag blir att ta er ut och köpa en fortast möjligt - om ni vill ha lite spänning i jul!

LOVE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback