» Julmusik

Jag spelar ju piano, vilket jag gjort ssedan jag var nio år, och tycker alltid att julen är en högtid då det är extra kul att sätta sig vid pianot och spela något stämningsfullt.
Därför tänkte jag tipsa om lite trevliga julnoter som finns att köpa via www.notlagret.se där jag själv handlat ifrån flera gånger och vet att det funkar :)



det finns några till på hemsidan så är du intresserad tycker jag att du ska kolla in den och beställa hem något passande till jul :)

LOVE


» Tess

Vad kul! Jag spelade förr, och har ett gammalt slitet häfte jag alltid plockar fram runt jul. Det är så mysigt! Men har du spelat såpass länge (vet ju iofs inte hur gammal du är), måste du ha riktig koll på läget :) Har du nån favorit du brukar spela?

Sv: Ja, jag tycker den är riktigt bra :) Klassisk fast med en twist!

2010-11-11 // 13:49:14

Sv: :) Åh, så glad jag blir att du säger det! Tack! Det ska jag se till att hon som skrev det får reda på :D

2010-11-11 // 21:06:49

Hej!

Kikar in för att se alla som är med i årets julswapp.

Kul att vi blev så många.

Kram

2010-11-12 // 15:34:26
» Petra

Hej !

Hälsar på hos alla som är med i Julswappen !

Kanske blir jag DIN eller du MIN tomte ?? Spännande !!

Kramar från Petra

2010-11-12 // 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback