» Blossa 2010

Jag tänkte bara kort ge en liten recension av blossas julglögg 2010.
Jag verkligen älskar glögg, och önskar jag hade varit modig nog att dricka det året om, så därför var jag liksom tvungen att smaka årets glögg så fort jag fick tag i den :)

Jag tyckte den var god, men väldigt stark!
jag brukar inte dricka starkvinsglögg, och framför allt brukar jag knappt dricka glögg med alkohol i alls, men gjorde ett undantag för det här :)
Den har en stark smak av saffran, och eftersmaken är rätt så kraftig.
Den är väldigt julig däremot, och man känner att julstämningen ökar med ett sånt glas glögg i handen :)
Det är väl däremot kanske inte en sån glögg man häver i sig ^^
Men att dricka den rekomenderar jag absolut!

LOVE



» Tess

Måste erkänna att jag varken är särskilt förtjust i glögg eller saffran, så jag tror inte årets glögg är något jag kommer försöka mig på. Men nån gång måste jag lära mig, köpte små söta glögglas i helgen, och de måste ju användas!

Vad kul att du tyckte så bra om den själv :)

2010-10-25 // 10:40:18

spännande med alla smaker

2010-11-01 // 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback