» dagens: att göra

jag älskar att göra listor!  vet inte om det beror på glädjen när man kan bocka av något man klarat av eller förväntningarna man får av dem, men här är iallafall dagens göromål för mig!

  •  Jobba 12-17:30 på fritids.
  • Gå en promenad i skogen man pappa ( och samtidigt passa på att plocka in lite pysselmaterial från skogen, som kottar, löv och pinnar. tänkta göra egna julkransar i år! )
  • ringa två viktiga samtal och bland annad boka in en maskerad på torsdag kväll.
  • ta in bär från frysen för saftkokning
  • lägga på två brev på posten
  • få upp min ny poster på rummet
  • se på halv åtta hos mig/biggest loser/the good wife.

Fråga inte hur jag ska hinna. det kommer jag inte....:)

LOVE



» Lisa

SV: love actually har jag sett! bra film :) ett päron till farsa firar jul MÅSTE jag bara se, den pratar alla om :) en klassiker. Tack så mycket för tipsen!

2010-10-25 // 14:53:38
» Tess

Vad mycket mysigt på en gång, hoppas du hinner med allt :)

Sv: Ja, gör det och skriv sen vad du tyckte om den:)

Får dricka en himla massa glögg till jul, så vänjer jag mig förhoppningsvis. Och så får jag använda muggarna ;)

2010-10-25 // 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback