» Önskelista

Den här hade jag färdig för länge sen, men tänkte dela med mig till er alla nu.
Det här önskar jag mig år 2010...

  • Ett förkläde till bakning. gärna långt och gammeldags, lite romantiskt och hemmafru aktigt. Kan börja i midjan, helt okej.
  • Ett ciseleringsjärn. Försök uttala det om ni kan! Och vet ni inte vad det är, googla.
  •  En digital ugnstermometer
  • Gummistövlar. Gärna söta med blommor, prickar och andra motiv! Dom jag har nu är sönder…
  • Brödformar, att baka limpor i. gärna i rostfritt stål, men silikon går det också.
  • Första boken i serien ”dwarfs” på engelska. Finns på pocketshop. Ni kan inte missa dem på omslaget! En gigantisk dvärg!
  • Pysselmaterial. Allt från paljetter till stämplar!
  • En riktigt fin och inspirerande dagbok så jag kommer igång med det skrivandet igen.
  • Mer porslin från Hanna serien.
  • Blondin Bellas bok. Hon har bara gjort en, enkel att hitta.
  • Boken ” ursäkta att man vill bli lite älskad” av Johanna Thydell. En ung författare som fick en stor utmärkelse för något år sedan. Superbra!
  • Vanliga vita bomulls linnen med spets i ringningen. Rätt billiga men unnar mig det aldrig. Långa. HM.
  • Presentkort någonstans inför mellandagsrean är alltid uppskattat.
  • Tv spelet assasins creed: brotherhood. Släpps i November. Till PS3.
  • Diana kralls julskiva.
  • Långa skjortor man kan ha till tights eller strumpbyxor.
  • Tvspelet tekken till PS3.
  • Robert plant senaste skiva: band of joy.
  • En premunation på någon fin tidning om heminredning eller mat.
  • Söta knästrumpor. Gärna lite lantlig stil.
  • Väldoftande bodylotions.

 LOVE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback