» Uppdatering julpynt

julmus röd textiljulmus naturfärgad textiljulmus röd textiladventsmus juldekorationadventsmus juldekorationängel Walthers zink juldekorationskridskoprinsessa i zink juldekoration Walthershjärta juteväv med röd brodyr juldekorationkotte fattigmanssilver House Doctorjuldekoration julgransdekoration stjärna rödvitrutigt linnetygstjärna i trä, handgjort i vintagestilgris stor juldekoration

För bara någon dag sedan tipsade jag om hemsidan http://www.countrystyle.se och deras underbara julpynt, och nu kan jag bara säga med glädje att det har kommit ännu mer!
Vilken tycker ni är finast? :)

LOVE


» Tess

Vad mycket fint!

Av de på dina bilder är nog min favorit kotten. Fattigmanssilver kan vara jättefint!

På hemsidan är jag lite småkär i texterna i silver, särskilt den med Hohoho. Kanske får bli ett köp sen :)

2010-10-11 // 10:53:14
» Lisa

haha, så himla söt grisen längst ner i högra hörnet var! En sån skulle man ha kring jul. Påminner massor om Lotta på bråkmakargatan ;) SV: åh så bra hon bad, och vad gulligt det lät! Det måste vara kul att dela glädjen med barn när snön o julen kommer, dom fattar vad det verkligen handlar om!!

2010-10-11 // 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback