» 4 månader kvar!

Idag är det exakt 4 månader kvar till självaste julafton :) är det inte helt underbart? För mig betyder det ännu kortare tid, eftersom jag brukar börja med mitt störta julstök i november, och dit är det ju då mindre än 3 månader kvar till :) För mig är inte 24 december den viktigaste dagen under julen, utan november och december är minst lika viktiga. Jag har ofta haft en tendens att se julafton som slutet på julen, vilket är lite tråkigt eftersom man direkt efter julafton då saknar det och lätt känner sig rätt så tom.
Hur känner ni, känner någon igen sig, eller är det bara jag som tänker såhär knasigt? :)

eftersom det är så kort tid kvar nu, passar jag på att dela med mig av ett av mina mysigaste julminnen från förra året <3 pepparkaksbak hemma hos la familia.




Jag tänker PRECIS likadant :) Jag lägger inte största meningen med självaste julaftonen. Då kan man ha för höga förväntningar också. Jag tycker hela december månad är julafton för mig! Julafton är ju viktig, givetvis, men jag kan inte säga att jag är lyckligare den dagen än övriga decemberdagar! Alla känns lika viktiga :)

2011-08-24 // 13:55:01

Sv: men min pojkvän firar inte ens jul :-(

Hans version av julafton är att kolla på några filmer och sen möta kompisarna på krogen...

2011-08-24 // 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback