» ännu ett sisterchick besök på gekås?

I slutet av våren 2011 var jag och mina tre sisterchicks (Anna, Sara och Mathilda) på gekås och hade tjejhelg. Vi hyrde en stuga, åt ben & Jerrys, snackade skit och störde grannarna genom att gå ut och ringa mitt i natten i nattlinne. Det var en oerhört fantastiskt helg! Nu när jag läste på gekås blogg om deras julsortiment, blir man ju lite sugen på att göra om det...

måste ju säga att dem här barnkläderna till jul var helt underbara. Hade jag haft två tjejer nu hade dem helt klart fått varsin :)



för att tala om synen av alla dessa tomtar som sticker upp bland porslinet! jag tycker verkligen om sånt porslin, som är lite diskret juligt om man säger så. very mycket min smak :)





Gekås verkar vara ett bra ställe kring jul.. Ser många julbloggar tar upp det, har själv aldrig varit där, bor på tok för långt ifrån tyvärr :)

2011-08-30 // 15:12:48

Åh, jag ska åka dit den 14 september, har de fått in alla julsaker nu? :)

2011-08-30 // 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback