» Poppers pingviner

Igår kväll var jag och min vän fröken U på bio. Vi såg på "poppers pingviner", och den var faktiskt helt okej, även om jag ibland tycker att jim carrey ibland är lite uttjatad. Jag hade ju inte förväntat mig att det skulle vara en julfilm, och det var det inte riktigt heller i ärlighetens namn. Men det blir svårt att se en film om en man med tonvis av snö i vardagsrummet utan att tänka på julen, eller hur :)
Det finns en favoritscen som jag tyvärr inte kunde hitta på nätet nu, när han skyfflar in snö i lägenheten och samtidigt sjunger på "let it snow" - om ni ser filmen bör ni tänka på den scenen så ni inte missar det. mer juligt kan det inte bli :)

Här är iaf trailern. För att vara klassad som en julfilm blir det ingen med toppbetyg, dock.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback