» Schysst jul

en av det bästa sakerna med julen tycker jag är alla julmarknader man kan gå på! I år har jag hittat en som jag inte hade någon aning om fanns, nämnligen " schysst jul! "
på hemsidan http://www.schysstjul.se/ står det att detta är en marknad där man kan köpa klappar som är tillverkade med tanke på mänskliga rättigheter samt miljön, och det tycker jag är en toppensatsning. Det är ändå under julen som vi spenderar mest pengar och kraft för den delen, på att konsumera - då borde vi väl göra det på ett gott sätt?



Jag blev imponerad, och jag är rätt säker på att jag ska försöka dra med mig några och åka dit.
10-11 december på ABF huset i Stockholm, spika in det i kalendern!

(bilden är ifrån deras hemsida)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback