» julklappstips - använd dina bilder!

Jag satt här på morgonen och funderade på vad jag ska fixa i julklapp till de nära och kära jag ännu inte har fixat något till, och tänkte också tipsa om något som jag kom på var både smart och roligt.
Använd era bilder!
på http://www.fujidirekt.se kan du både beställa hem dina digitala bilder som vanliga hederliga kort, men också som canvas, en mugg, en almenacka, en t-shirt, julkort eller till och med klistermärken. Det är ett ypperligt sätt att använda familjära och lite mer personliga minnen till att göra något som kommer bestå under lång tid och med största sannolikhet förgylla julen för dem som får det :)
Jag är själv sugen på canvas, jag tycker det är så fruktansvärt snyggt. Har ni något sånt här i julklappsäcken för i år? :)


Min pappa ska faktiskt få en mugg med sonens dagisfoto på i år. Vanligtvis brukar jag köra på en kalender, men i år kändes det här lite roligare.

2011-11-21 // 13:52:16

I år blir det två almanackor i julklappssäcken, brukar bli det varje år så det är nog väntat men väldigt uppskattat. Jag har gett bort några skärbrädor med egen bild på och det var väldigt uppskattat och även användbart

2011-11-21 // 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback