» Julmarknad på gräsö

Idag var jag och min familj på julmarknad på gräsö, som ligger precis utanför där mina föräldrar bor. Det är en rätt så liten julmarknad, men som vanligt kan man hitta lite av varje iallafall :)
Min mamma köpte på min inrådan en matta av granris, som vi ska lägga på deras trappa i samband med första advent. (jag älskar att jag fortfarande får föra befäll över julprydnaderna hemma hos mina föräldrar fast jag flyttat därifrån ^^)
Jag tycker det är så underbart mysigt att ha riktigt granris både inne och ute under julen, sådet kommer bli kanon. :)
Jag köpte bara en sak, och det var en liten tomta gjord av lokala företagare från ön. Dem har en hemsida som jag tänkte tipsa om, nämnligen http://www.grasotomtar.se/ . Jag tycker absolut att det är ett bra alternativ till både presenter och egen prydnad hemma :)
Köpte även ännu ett lass av lingongglögg som jag tipsat om tidigare. Har ni inte hunnit smaka det än så måste ni absolut prova :)
Ha det gott!
Kram
J


Låter mysigt med julmarknad! Själv har jag inte kommit iväg på någon än, men hoppas att jag kommer göra det. Ofta härlig stämning på julmarknader!

2011-11-06 // 07:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback