» römans tehandel

Många tror att jag enbart drickar kaffe, men så är inte alls fallet. Jag har alltid haft en förkärlek för te, det är något speciellt med att dricka en varm kopp te på kvällen innan man ska sova eller ta fram stora fina tekoppar när man har besök hemma.
dessvärre tycker jag att man ibland kan fastna öpå gamla tesorter, eller för pengarnas skull enbart köpa billiga teåsar på ica för att ha något hemma.
Såhär i jul är det tråkigt tycker jag.
Jag hittade en jättebra hemsida som ni bör besöka: http://www.xn--rmanstehandel-imb.se/
Handlar man därifrån innan jul får man dessutom en gåva :) OCH! för 35 kr extra kan man välja att få sitt te i en svart plåtburk med rött sidenband runt :)
Jag vill ha mitt julte i en svart burk med rött band
Jag har smakat deras julte, och kan absolut tipsa er om det! på deras hemsida har dem beskrivit det såhär:
"Svart te smaksatt med björnbär,kanel,vintersaga, samt ljung,äpple och mandel"

Jag tycker att det var smakrikt, och gav verkligen en känsla för julen, vilket jag ockås hade som högsta förhoppning när jag smakade det. Älskar smaken och doften av kanel, och det var också roligt att dem hade lite olika smaksättningar med, och inte bara dem vanligaste :)
Gå in på deras hemsida och gör en beställning idag! Det finns också andra artiklar än te om ni vill kolla in dem :)



Värmande te när man vart ute i snön är ju underbart! :)

2011-11-23 // 17:44:16

Sv: Härligt! Hoppas att de smakar ;)

2011-11-23 // 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback