» Ellos

Min älskade pojkvän ringde mig häromdagen och sa att han hade fått hem rabatt på ellos, hela 50 procent på ett köp! Så här ska julhandlas! Kollade på deras hemsida imorrse och det här finns det risk för att jag köper tror jag...Inte för att jag vet exakt varför jag plötsligt fick ett sug efter kuddfodral, men så känns det :P tror mitt vardagsrum kommer få bli rätt så silvrigt juligt i år, eftersom det är vitt i vanliga fall, så det här skulle ju kunna passa bra :) brukar ni handla från ellos?


Åååh vilka söta kuddfodral! Jag diggar renen! :)

2011-10-13 // 18:10:10

Jag köpte mina vinterskor på Ellos med en sån där 50% rabatt, väldigt bra med 900 kr i rabatt

2011-10-13 // 19:58:22

Vicken kille du har!!

Nä jag är dålig på att köpa på postorder överhuvudtaget. Fördlen med att bo så centralt som vi gör är att det finns många butiker at gå och klämma och känna i. Men det tenderar oxå att bli dyrt...

2011-10-13 // 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback