» Ett hav av jultidningar!

Oj oj oj oj! Det känns verkligen som att alla jultidningar kommer på samma gång! Jag blir verkligen glad när jag går och tittar i affärerna och ser att dessa underbara nummer nu pryder tidningshyllorna, men samtidigt känner jag att jag faktiskt blir en smula förtvivlad också.
Är det någon som verkligen har råd att handla alla dessa? för jag som fattid student har det verkligen inte iallafall. Vet inte vilka mer tidningar det blir för mig i år, tänkte passa på att plocka fram dem gamla från äldre år och se om man inte kan hitta lite i inspiration i dem också.


Det är nog som du skriver svårt att ha råd med alla, men jag brukar bläddra igenom dom lite fort i butiken och ser dom intressanta ut glider dom ner i korgen ;) Köpte två nya idag :)

2011-10-28 // 13:48:22

Har redan köpt för många hinner nästan inte titta i dem än mindre använda alla recept och pysselideér

2011-10-28 // 17:20:28

Det undrar jag med, alltså om nån har råd med alla för det är ju verkligen hur många som helst. Jag försöker nog köra på gamla favoriter och inte snegla på så många nya tidningar. Ett annat tips är att kolla in vad biblioteken har för tidningar, de tar ju in en del ibland.

2011-10-28 // 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback