» 100 dagar kvar !

Idag är det bara 100 dagar kvar till julafton! kan ni tänka er? snart har det gått ner på tvåsiffrigt och då blir det bara ännu mer tydligt att det snart är jul :D

Jag har nu med lite hjälp från er kommit fram till vad jag ska ha för tema på paketinslagningen. Det får bli stjärnor och glittrigt helt enkelt :) Det kan nog bra riktigt bra, och traditionellt på samma gång. Funderar på om jag ska försöka forma paket till stjärnor, eller bara nöja mig med papper med stjärnor på helt enket, men det får bli beroende på hur mycket tid jag har. jag brukar alltid vilja göra så mycket mer än jag hinner med :P Som någon vis människa sa, jag kan alltid spara dem andra ideerna till andra år trots allt.



Idag är jag sjuk, jag har egentligen praktik just nu men har en sån fruktansvärd migrän så jag får lov att stanna hemma. Ska försöka komma på alla knep jag kan för att få bort den innan morgondagen, wish me luck!

Kram / J


Det blir nog alldeles utmärkt det där! :) Krya på dig förresten!

2011-09-14 // 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback