» är ni pyssliga?

Om ni är det, eller känner någon som är det, tyker jag ni ska samla ihop ert bästa pysseltips inför julen 2011 och gå in på http://www.firajul.nu och dela me er utav det! Alla inlägg som sedan publiceras på hemsidan får en hemlig gåva av något slag, plus äran att få visa sitt julpyssel för hela det julfirande svenska folket :) Jag har planer på att göra det men vet inte vilket jag ska skicka in än isånnafall. Vad skulle ni vilja tipsa folket om för julpyssel? :)



bilden visar placeringskorten jag gjorde till förra årets julbord. temat vi hade då var lila och dem här passade rätt så bra in på det tyckte jag. :) I år har vi tema glas och då blir det betydligt svårar! hur gör man placeringskort på det?! funderade på något genomskinligt, det kanske räknas :P



Jag älskar att pyssla just nu håller jag på att måla tomtar, snögubbar och en vagga. Men i år ska jag även göra placeringskort som jag köpt matrial till. Det bästa som finns är det att pyssla är så skoj.

2011-09-20 // 14:24:28

När du sa tema glas och placeringskort tänkte jag direkt på att man tar små glasburkar eller ljuskoppar och skriver namn och dekorerar på dessa plus att man får ett ljus vid varje plats. Det var bara en idé jag fick.

2011-09-20 // 14:41:52

Håär pysslas mest hela tiden , nu är det julkort som gäller.

2011-09-20 // 14:53:04
» Elle

Haha ja men eller hur ;)

Vet att brorsan inte är så förtjust i lakrits däremot :P



kram

2011-09-20 // 17:17:02

Hej!

vinnaren av ZIPERALLEN är nu utsedd och finns länkad här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/vinn-valfri-ziperall.html



Nu har jag startat en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke ifrån min egen webbshop :)

Du hittar länken till den tävlingen här: http://vadfanskajagheta.se/2011/september/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-09-20 // 17:28:44

ja, o ja. Pyssel är superhärligt och just i juletid. Tack snälla för tipset!!

2011-09-20 // 18:26:15

Om du nån gång ska ge prinskorven en andra chans välj då Änglamarks. Hoppas ni blir vänner ;)

2011-09-20 // 22:26:32

Genomskinliga julgranskulor i glas kan man ha och skriva namnen på. Juligt och fint :)

2011-09-28 // 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback