» årets första julbord

Jag älskar att bli bortbjuden, att gå på kalas, att äta mat, att klä sig fint och att känna att man har en kväll bara för att njuta på. Julbord är något som pasar perfekt i den kategorin för mig! Jag kollade runt lite på nätet efter trevliga julbord i min närhet, och den 26 November kl 19:00 ska nu jag och Erik gå på kaknästornets julbord i Stockholm. Jag har faktiskt aldrig varit i kaknästornet, så att få sitt första besök där med massa julstämning känns toppen! Längtar verkligen dit :)

Ska ni gå på något julbord? och vad är bäst, traditionellt julbord eller mer experimenterande?

(och ja, den eviga frågan...vad har hänt med min bloggdesign? ska kolla upp det under dagen)



Sv: Jo man vill ju se allas glada miner när dom öppnar sina klappar. Jag håller med dig om att det är vansinigt roligt att slå in julklappar, ibland kan jag köpa nån extra bara för att jag fått en idé hur jag ska slå in en julklapp.

2011-09-02 // 11:26:52

Oh ja visst är det nåt speciellt med julbord. Jag har inte bokat in något julbord ännu i år men något blir det la.

2011-09-02 // 12:18:19

Underbart med julbord :)

Ska absolut gå på det jag också.

Traditionellt ska det vara.

2011-09-02 // 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback