» det bästa julköpt in history

Tänkte bara tipsa om ett av mina absoluta favoritinköp! Den här zinkljusstaken köpte jag för 2 år sen, och den står framme hela tiden under höst/jul hos mig. Jag älskar julkänslan den inger och den är inte särskilt dyr heller :) 89 kr på http://www.systerlycklig.se och då har du en ljusstake för alla mysiga jultillfällen. Jag gillar att det känns lite gammeldags med den, för mig ska julen vara just gammeldags och traditionell.

Kram/ J



Jag köpte en exakt likadan till en vän i gåbort-present förra året. Blev mycket uppskattad. Dom har funnits även på Åhlens i några år om man inte orkar beställa eller ändå har vägarna förbi.

Jag gillar också den rustika känslan och att man kan ha ljusen och tändstickorna med sig överallt.

2011-09-13 // 06:41:24

Jättefin ljusstake, en sådan vill jag också ha. Jag älskar också gammeldags jul eller det gäller inte bara julen har gammeldags stil hemma även till vardags.

2011-09-13 // 10:00:08

Jättefin ljusstake, jag älskar zink, speciellt tillsammans med vitt och spetsar, sådär gammeldags fint!

2011-09-13 // 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback