» godmorgon!

De är grått och trist ute, men jag har tänt ljus och satt på julmusiken och måste säga att jag faktiskt njuter lite. Det är söndag och som vanligt är det städning som står på schemat, både tråkigt och skönt om du frågar mig. Ibland behöver man lite tid där man bara kan gå runt och damma lite och tänka på allt möjligt, strukturera upp saker i huvudet eller fundera ut vilket tema man ska ha på julklappsinslagningen i år. ( det har jag faktiskt inte kommit på än..någon som har något förslag? )
Idag hoppas jag på mycket julförberedelser! Mina syskonbarn kommer hit, och vi ska tillsammans göra en "kryssa ner dagarna till jul" kalender som vi gör varje år. Någon hade också haft snällheten att lämna en hel påse äpplen på mina föräldrar trappa ( så är det att bo på landet! ) så jag funderar på om det inte är dags att göra lite äppelmos och frysa ner också...:)

Vi hörs lite senare! jag har en underbar julbok att recensera, så missa inte det!
Kram J.



Jag vääntar med spänning på julboken, undrar vilken det kan vara?

2011-09-11 // 13:24:13
» Elle

Ohoj.



Åh vad trevligt med julmusik nu ^^ själv så lyssnar jag mest på min lilla saliga blandning rock :)



Ja men eller hur, jag väntar bara på min kille så åker vi över till honom sen, han har jagat så vi har inte träffats på en vecka xD



kramar kram

2011-09-11 // 15:23:11

Vilken mysig tradition :-)

2011-09-11 // 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback