» Här kommer årets första pandaköp för min d...

img_7660 (MMS)

Här kommer årets första pandaköp för min del! Åh vad jag älskar att handla julsaker av alla glada och förväntansfulla barn (jag råkar känna en hel del sånna) som kommer med sina jultidningar till mig. Det här är min systerdotter Cornelia som sålde för WWF, och det är faktiskt min favorit! Beställde bland annat årets jultomte,några doftljus, och några julklappar.....har ni köpt något från jultidningarna än?



Vad mysigt! Jag väntar på att någon ska knacka på, men eftersom vi bor lite enskilt händer det sällan..får försöka fixa det på något sätt för jag vill också beställa jultidningar :)

2011-09-10 // 19:50:24

Jag kommer nog beställa mannerströms då den verkar så bra.



Jag har inte köpt några jultidningar, det brukar aldrig komma någon till oss och sälja vilket är konstigt då det finns många hus här och rätt nära stan men barnen kanske är lata här där jag bor. =)

2011-09-11 // 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback