» ljusstakar från designonline.se

Nu på hösten och vintern tycker jag att det är på sin rätta plats att köpa in eller plocka fram ljusstakarna och tända ljusen igen. Det finns få saker som jag tycker är så mysigt som ett rum med massa ljus och värme i sig. Jag var uppe och kollade på www.designonline.se och hittade några ljusstakar jag verkligen gillade, får se vad ni tycker :)

.Skultuna skyddsängel - liten - Skultuna

Den här skyddsängeln kostar 259 kr, men var ju sjukt vacker, och rätt julig tycker jag. :)

Metal Light ljuslykta - lila - Design by Susanne Schjerning

Gillade verkligen den här lyktan, även om det känns lite vårigt kanske. men med renarna så blir det lite julkänsla ändå :) 229 kr.

Häst ljusstake - svart - Bengt & Lotta

Den här var riktigt soft! Jag tänker mig att man kan ha den som adventsljusstake :) den var dock svindyr, så inget jag lär kunna köpa :P 1.295 kr! hade den bara varit billigare så...



1 och 2 var riktigt fina!

2011-09-25 // 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback