» Tema för paketinslagning!

Okej, jag har klurat jättelänge, men har inte lyckats komma på vad jag ska ha för tema på mina paket i år än så länge. förra året hade jag prickigt, och det var hur snyggt som helst! ett år har jag haft tidningspapper,och ett år har jag bara återvunnit gamla paketpapper som jag själv fått och sparat. det blev också rätt coolt :) ( och både miljömedvetet och ekonomiskt)

I år kan jag däremot inte välja! Så, jag tänka be er om hjälp. Jag har tre förslag, och nu litar jag på att ni säger vad ni tycker. Jag vill gärna ha det här bestämt så fort som möjligt, så jag kan börja köpa in och planera inslagningen. Det är faktiskt bland det roligaste för min del när det kommer till paketen :)

Okej, här är det tre förslagen:

1. Adventskalendrar genom tiderna. Detta skulle kräva att jag skapade mitt eget papper, skrev ut bilder mm, men det kunde bli riktigt snyggt.

2. stjärnor & glitter.

3. Olika nyanser av silver&vitt.

Nu vill jag veta vad ni tror mest på :)



Hehe, ja, men det fungerar bra det med, så länge man känner sig motiverad! :) Jag skulle nog säga nr 1, men jag vet inte, det kanske blir för mycket jobb för dig?

2011-09-12 // 16:43:53
» Elle

Ohoj Johanna ^^



De första jag tänkte när du skrev om förslag var randigt : o men annars skulle jag tippa på 2 eller 3, de tror jag blir snyggt. :)



Kursen är en Serviceutbildning som MiRoi håller i här i lilla Nordmaling där jag sitter just nu. Vad jag vet så kommer vi ha försäljning och service, marknadsföring och kommunikation. Några kurser jag redan gått på gymnasiet ^^



Kramar kram

Elle

2011-09-12 // 17:06:14

Jag röstar på förslag nr 2. Jag brukar köra lite gammeldags och enkelt.

2011-09-12 // 17:29:25

Jag skulle nog säga nr. 2 det tror jag kan bli snyggt :-)

2011-09-12 // 17:50:49

1:an låter som den bästa och mest innovativa idén. Men också som den mest tidskrävande. Om du har tiden, så kör på 1:an. Men risken om man har en del paket att slå in är att man inte pallar. Så i så fall röstar jag på nr 2!



2011-09-12 // 20:24:29

Jag röstar på nummer 3! Vitt och silver är så snyggt tillsammans och så stilrent. :) Första förslaget lät jätteballt men som alla andra skrivit, kanske lite för tidskrävande? Men vilken rolig idé att ha tema på paketen, det får jag nog också köra på i år! :)

2011-09-12 // 20:58:31

Stjärnor och glitter :-)

2011-09-12 // 21:13:48

Hmmmm min röst faller pååå nr 2 :) men jag tycker det skulle vara rätt tufft med julkalendrar också! :) Personliga julklappspapper är svåra att klå!

2011-09-12 // 21:48:57

Förstår att det är svårt att välja, du får väl köra ett tema i år och spara de andra till kommande år? Vi hade guld, rött och vitt förra året.

2011-09-13 // 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback