» Denna längtan!

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på låten nedan och längtar efter ja, ni förstår. Det hela.
Det är kanske för många långt kvar, men för mig, som inte gillar hösten ett enda dugg, är nästa stopp jul! Det är så mycket med hösten som gör mig trött och sliten, men julen, den är magisk, på alla sätt! Och den gör mig lycklig som ingen annan årstid eller högtid kan göra. :)
Så nu är det bara att vänta. :)


Det är en speciell känsla i de där gamla inspelningarna! Vad synd att du inte gillar hösten, du får förbereda julen desto mer medan du väntar ;)

2012-08-07 // 22:30:02

Jag älskar att jag inte är ensam om att lyssna på julmusik i augusti.

2012-08-08 // 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback