» julbord på Gimo Herrgård

Jag älskar verkligen att få gå ut och äta. nu är det ingenting som jag gör jätteofta, eftersom jag är student och allt, men dem gånger jag gör det är det underbart :) Och speciellt på julen, med känslan av julmusik och allt.
Därför har jag har redan nu bestämt ett julbord som jag och min fästman ska gå på :)
Vi ska nämnligen åka till Gimo Herrgård, för båda övernattning och julbord. Jag har ju bott i Gimo själv förr och mina föräldrar bor där i närheten nu, så det ska bli jättemysigt att åka dit och se hur det är på julen. Jag har faktiskt aldrig ätit på herrgården där överhuvudtaget så det ska bli fantastiskt!
Den här bilden har dem på deras hemsida http://www.gimoherrgard.se/ och den får mig verkligen att längta tills jag sitter där! om ni har vägarna förbi, tycker jag ni ska fundera på att boka ert eget bord också :)


Vad mysigt, blir nog jätte fint och gott julbord kan jag tro.

2012-08-15 // 14:36:08

Det ser verkligen mysigt ut.

2012-08-16 // 19:51:01

Ser verkligen mysigt ut.

Har nytt adress xmasfreak.blogspot.se

Ser framemot att följa dig i höst!

2012-08-19 // 23:29:22

Du är inte ensam om att se fram emot ett smarrigt julbord på någon resturang/servering. Stämningen är underbar, och maten lika så! :-)

2012-08-25 // 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback