» Julfilm

Sådär lite förtidsjulig som jag har gått och blivit, så har jag bestämt mig för att det iallafall går att titta på julfilm. Det behöver inte anses för juligt, tänker jag. Då kommer ju bara frågan vad man ska se på. "ett päron till farsa firar jul" är en av mina absoluta favorit, men just därför tänker jag nog avstå den idag. Sökte runt lite på nätet och hittade en blogg som anser att Die Hard är en julfilm - kan ni hålla med? Jag tror inte jag kan det iallafall.
Så, slänger nog på surviving christmas tror jag, en av det julfilmer jag hitills inte sett. Håller tummarna för att den faller i min smak och skriver väl det sen om inte annat :)


Jag hann inte ens titta på Polarexpressen, en av mina favoirtjulfilmer senaste julen så den måste jag titta på tidigt i år. Men inget julfilms begär ännu ;)

2012-03-22 // 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback