» Årets första ischoklad

Jag bara älskar godis på julen, och jag kan Inge hjälpa det. Ischoklad är verkligen något av en favorit och jag har flera olika sorter på godisbordet varje jul. Idag passade jag på att göra helt vanlig dock, på mörk choklad. Vi får Se vilka mer varianter som dyker upp :)

För 60 st krävs
200g mörk choklad
100 g kokosfett

Smält, och häll upp i formar och frys :)



Prova att göra ischoklad med vit choklad! Blir otroligt gott!

Svar: Ja, eller hur! Jag brukar göra med vit ischoklad med polka, men i år ska jag även testa med saffran i :)
Johanna

2012-11-17 // 21:09:16

Det är ju väldigt enkelt att göra. Men tyvärr är det inget jag gillar men maken gillar det så jag brukar göra det åt han.

Svar: Vad snällt av dig :)
Johanna

2012-11-17 // 23:23:17

Åh så gott. Det var länge sedan jag åt ischoklad faktiskt, det blev aldrig av förra julen.

2012-11-18 // 16:48:18

Åh gud vad det lät gott med ischoklad med vit choklad och polka! Du får skriva sedan hur det blir med saffran i för det är jag själv nyfiken på hur det skulle smakat!

2012-11-20 // 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback