» En traditionell jul

Varje år har vi olika teman på julen hemma hos mina föräldrar. Temat genomsyrar allt, dukning och mat och upplägg av kvällen. Förra året hade vi lila som tema, det blev verkligen kreativt!
I år har vi däremot enats om att ha en traditionell jul. Jag vet inte än riktigt vad det innebär men det tål väl att vänta på och se :)



Jag tycker ni har en sådan rolig tradition. Hur går bröllopsplanerna ? För visst var det du som skulle gifta dig ?

Svar: Ja det var jag :) Åh det går bra, men det är så mycket som man måste tänka på bara! Det känns som att man alltid glömmer något. men lokal och datum är bestämt, och även lite annat smågrejjs med festen :)
Johanna

2012-11-16 // 15:15:52

Vad spännande, ja det är ju mycket man ska tänka på men jag tyckte det var super kul att planera allt. Jag skulle gärna planera fler bröllop, fast jag vill ju inte gifta mig igen. Får försöka hjälpa någon annan med deras planer kanske

Svar: haha ja så kan man ju alltid göra :) Det är ju verkligen något speciellt det där med bröllop. Jag ska försöka njuta så mycket jag kan av det den tid jag har nu :)
Johanna

2012-11-20 // 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback