» Gårdagens julpyssel

Skickade ju upp en bild igår på att jag skulle pyssla, och tråkigt vore det väl om jag inte visade något om vad jag gjorde :) det blev mest vykort och sedan ljus, men ljusen skriver jag om i ett nytt inlägg senare, det förtjänar ett eget inlägg :)
När det gäller vykorten köpte jag en färdig sats på panduro där allt fanns i, vilket jag ofta är emot eftersom jag tycker det är roligt att leta efter material hemma, men det är faktiskt rätt så smart när man väl har testat det :)

Brukar ni skicka Julkort?



Vad fina dom blev, det är ju så kul att pyssla

2012-11-07 // 12:03:30

Åhh så fint :)

2012-11-07 // 13:16:15
» Anna

Oj så ambitiöst! Vad fina de blev!! Jag brukar alltid köpa julkort, men brukar ta god tid på mig tills jag hittar de "perfekta".

2012-11-07 // 18:13:54
» Linda

Hej!
Jag brukar alltid skicka julkort! och jag brukar också göra mina egna, men i år har jag hittat en kortsats som jag tyckte var så fin att jag bara måste köpa och skicka dom istället :) så jag får lägga pysselkrutet på klapparna istället :) Ha en trevlig kväll

2012-11-08 // 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback