» Loppisfynd!

Ett bra sätt att köpa julklappar som gagnar alla, tycker jag är att gå på loppisar och secondhand affärer och handla. Då får man också oftast lite unika presenter som kanske inte alla handlar liksom :)
Igår var jag på en sån loppis, där alla pengarna även gick till barncancerfonden (superbra!) och köpte en hel del paket. Men jag köpte också ett litet paket till mig själv :)
Den här boken är ren och skär nostalgi för mig! Eller vad säger ni? Den ska få stå framme och skylta med julen hos mig nu :)



Jag håller med dig. Bra att tänka på andra speciellt vid jul när man kanske handlar mer än man borde. Den boken kommer jag ihåg

Svar: ja, man får försöka tänka lite på folk i omgivningen under julen också, även om det är svårt :) sen tycker jag det är så skönt att handla på second hand för det är inte så dyrt och ändå får man tag på paket som kan vara jättepersonliga :)
Johanna

2012-11-26 // 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback