» triss adventskalender

En sak som jag funderar på varje år är triss adventskalender. Jag ÄLSKAR ju adventskalenderar, och när reklamen går på tv blir man ju alltid så sugen på att skaffa en. Men samtidigt, den måste väl vara typ jättedyr? och vinner man verkligen något på den? 
 
Jag har aldrig lyckats se den i butik så jag har ingen aning, men någon annan kanske vet? :) 


» Lina

720kr kostar den och det är ju bara 24 "vanliga" trisslotter som man har satt på en bricka, så chansen att vinna är väl lika stor som när man köper 24 lotter :) Hehe tror dock man förlorar på det ^^

2012-11-29 // 13:06:58

Precis som Lina skrev så betalar man för 24 lotter, så man kan lika gärna göra sin egen kalender. Min pappa köpte en för nåt år sedan och jag tror dom vann typ 100 kronor totalt

2012-11-29 // 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback