» Allers julmagasin

Vet att mitt förra inlägg också bara handlade om att tipsa om en jultidningn, men jag sitter mitt uppe i PM skrivande på universitetet så det får bli lite snabba inlägg nu under dagen, så får ni mer utförliga beskrivingar sedan :) 
 
Det är iallafall så att Allers årliga julmagasin har kommit ut nu, och det tycker jag ni ska köpa! det kostar faktiskt inte så mycket, bara 34 kr, och det kan det vara värt, om man så bara ska köpa ett enda julmagasin i år. 
 
Själv köpte jag den redan igår kväll, men såg idag att den enligt allers hemsida, där jag också lånat bilder ifrån, att den släpps i butik idag egentligen. ojoj :) 
 


Jag köpte också den igår :-)

Svar: Vad roligt :)
Johanna

2012-10-09 // 11:00:59

Funderar på om jag ska ta och köpa den jag med !

2012-10-09 // 12:11:43

Sv: Jo jag håller med dig, snön är absolut viktigast! Men ju kallare det blir desto större chans till snö :D Man får glädja sig åt det lilla haha!

2012-10-09 // 14:34:41

Jag köpte också den igår :D

2012-10-09 // 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback