» Favorit julmat

Det här är min absoluta favorit när det kommer till must. Att dem kommer på glasflaska gör det hela så mycket bättre!

Det finns ju dock massor av olika muster! Vilken är eran favorit? :)



Det är svårt, men apotekarnes sägs ju vara godast :) jag gillar must som behåller kolsyran ett tag, så då blir det i glasflaska.. och där är apotekarnes bäst tycker jag!

2012-10-18 // 20:31:53

Av de jag har smakat tycker jag att Apotekarnes är godast, den smakar julmust, vissa sorter smakar nästan som vanlig läsk.

2012-10-18 // 21:44:57

Känns som att jag verkligen skulle behöva börja lära mig tycka om julmust - jag som älskar julen så mycket liksom! (Nu talar jag endast om den "cola-liknande")

2012-10-19 // 13:06:04

Min favorit är Zeunerts Julmust, de kommer bara i glasflaksa och det är godast tycker jag

2012-10-20 // 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback