» hur startade det?

http://johannasjulblogg.blogspot.se ställde frågan, hur det kom sig att man egentligen började julblogga. Tänkte besvara frågan här på bloggen direkt, om jag nu kan komma på något bra svar :) 
 
Jag vet faktiskt inte riktigt hur det starade. Jag hade en annan blogg i samma namn ett tag, och med annan menar jag då bara ett annat tema. Det var typ hur man levde modernt lantligt eller något, jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt. Jag upplevde dock att jag inte riktigt hittade min stil, det kändes inte bekvämt liksom. Sen var det nog så att jag hittade julswappen, om jag inte minns fel, via en vän eller någon bekant på facebook, och då insåg jag vilket hav av människor det fanns som bara skrev om julen! ungefär då började väl mitt julintresse att verkligen ta extrem fart också, så då kände jag att nej, det är dags nu :) 
 
Jag såg att många av er andra sa att ni hade andra bloggar också, och det har jag med, jag skriver lite på min och min fästmans bröllopsblogg waitingforonedaytocome.blogspot.com. Den är dock lite inaktiv eftersom planeringen inte riktigt hunnit ta fart än men den kommer bli mer spännande framöver :) 


Härligt inlägg! Kul att få veta varför alla började julblogga egentligen! :)

2012-10-06 // 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback