» ingen julswapp 2012

Jag hörde det ryktas om att det inte skulle bli någon julswapp i år, och det ryktet verkar vara sant om man kollar in julswappens egen blogg http://julswappen.blogspot.se/ 
Det känns genuint tråkigt, dem senaste två åren har verkligen swappen varit ett tillfälle att som vuxen få njuta av ett litet paket varje dag, något som man visste någon hade lagt ner energi på.
Med detta sagt menar jag självklart inte att jag inte förstår behovet av en paus :) Men jag hoppas vi ses igen nästa år! :) 
 


Jag tycker också det är jättetråkigt! Jag som äntligen tänkte vara med i år...

Svar: om du aldrig har varit med måste du vara med nästa år. det är verkligen toppen :D
Johanna

2012-10-05 // 19:43:30

Jag har inte varit med de senaste två åren men swappen har verkligen växt. När Mindi startade den var det på en maillista och då var vi nog under 10 personer som var med. Visst förstår man att det ligger mycket jobb bakom att organisera och hålla koll så alla skickar och får sina paket!

Svar: Ja, det måste verkligen vara jobbigt! hon är duktig som lyckats :)
Johanna

2012-10-05 // 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback