» Jul på skansen

Jag vet inte om någon av er  har varit på skansen runt jul, men det är en mycket underbar upplevelse. Dem har alltifrån julbak, julpussel, julmarknader, julgudtjänser och massa annat smått och gott som man kan tänkas vilja uppleva. Deras julmarknad startar den sista helgen i November och sen har dem öppet ända fram till julafton faktiskt, om man vill finns det tillochmed möjlighet att delta på deras julaftonsfirande! Nu tror inte jag att det är något jag kanske skulle vilja göra, men för dem som inte känner att dem måste vara hemma på julafton så :) 
 
Gå in på deras hemsia www.skansen.se för att se mer exakta öppettider :)
 
 
 
(bilden är från deras hemsida)


ÄLSKAR Skansen. Speciellt i juletid :-)

2012-10-05 // 15:30:03

Jag ska faktiskt dit första advent med familj, pojkvän och systers familj, ska bli riktigt kul!! Verkar vara som jag hoppats när jag läser det här! :)

2012-10-05 // 19:28:58

åh vad härligt! måste åka dit runt jul i år helt klart!

2012-10-05 // 20:46:08

Trots att jag bor i Stockholm har jag faktiskt aldrig varit på Skansen i jultid. Det är ju nästan helgerån.

Svar: haha ja, nästan :)
Johanna

2012-10-06 // 00:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback