» Perfekt julklappstips

Jag har hittat ett helt underbart julklappstips, antingen om du vill ge dig själv något extra eller om du vill unna någon annat något extra fint i jul :)
Ett egengjort kakfat! Och det är inte alls så svårt som man kan tro. Nu kanske du tänker - Vem vill ha ewtt kakfat? Dem flesta, säger jag :)
 
http://kakfateriet.se/ kan du ser mer hur man gör, men jag ska försöka förklara lite enkelt nu :) Du väljer alltså bara själv ett par tallrikar som du tror skulle passa till ett kakfat, köper delarna som ska sitta emellan dem på kakfateriets hemsida och sätter sedan ihop allt. :) smidigt!
 

bilden är tagen från deras blogg, som ni också kan följa! surfa bara in på http://kakfateriet.blogspot.se/ för att få ännu mer tips och tanker kring att göra kakfat. Det här kakfater har dem först köpt vita tallrikar till, som dem sedan har målat på. Perfekt för den som vill göra något personligt i julklapp!



Jag tycker det är roligt att ge och få egengjorda julklappar. Dels för att det är någon som lagt ner tid och energi på en sak till mig och även för att det inte är något som alla har

2012-10-10 // 17:54:49

SUPERTIPS! Det är så svårt att hitta fina mittdelar - vanlig rundstav är så trist.

2012-10-10 // 18:12:13

Åh vilken rolig idé!

2012-10-10 // 20:44:31

Det var originellt :)

2012-10-10 // 21:59:15

Sv: jag vet! Bara namnet på tesorterna gör ju att man inte kan låta bli att klicka hem dem, haha!

2012-10-11 // 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback