» 3 månader kvar till julafton!

Det är helt galet men sant. om exakt 3 månader sitter vi här, eller ja inte precis här då för då skulle jag vara på jobbet och det vill jag inte, men någonstans, och firar julafton. Det är en mycket mysig tanke tycker jag :) Den här julafton kommer nog på många sätt bli riktigt härlig känner jag, delvis för att min fästman är med och firar med min familj för första gången. alla samlade samtidigt, det kan inte bli bättre :)


» Helly

Whoohiii! Härlig längtan :)

2012-09-24 // 15:15:54

3 månader låter inte alls mycket. Tror att de kommer går fort! Snart är det jul!

2012-09-24 // 18:45:27

Visst känns det som att advent närmar sig fort nu! Mysigt att fira julafton tillsammans för första gången.

2012-09-24 // 19:08:16

Sv: eller hur! och annorlunda glögg i år :) blir sjukt spännande att testa :D

Jamen TÄNK! 3 månader :D underbart!! :) Är chockad att det snart är oktober..

2012-09-24 // 19:42:34

Jo det kommer nog gå fortare än man väntar sig! Härligt att fira hela familjen ihop för första gången! Här var det när att det blir en dag på jobbet på julafton, men en mycket snäll kollega tar antagligen julafton åt mig. Helt underbart!

2012-09-25 // 06:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback